آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد پنجشنبه سوم اسفند

رئیس ستاد انتخابات فیروزکوه گفت: زمان قانونی تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰.۰۰ بامداد پنجشنبه سوم اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، مهدی سالاریه رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: زمان قانونی تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰.۰۰ بامداد پنجشنبه سوم اسفند به مدت ۷ روز و ۸ ساعت آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز فرآیند اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برای ایجاد ستاد انتخابات توسط نامزدها (ستاد اصلی و فرعی)، لازم است تا محل و مسئول ستاد معرفی و مجوز دریافت شود و نصب بنر تنها در فضای داخلی و جلوی در ستاد به ابعاد فضای ستاد مجاز است و خارج از ستاد تبلیغاتی حداکثر اندازه اقلام تبلیغاتی ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر است.

سالاریه در ادامه گفت: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در نقاط پرتردد شهر و روستا اقدام به نصب جایگاه‌های تبلیغاتی با کادر مشخص کرده تا نامزدها و طرفداران آنان بتوانند اقلام تبلیغاتی خود را بر روی این جایگاه‌ها نصب کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با بیان اینکه برای هر نامزد انتخابات یک کادر در نظر گرفته شده است، از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان خواست پوسترها و اقلام انتخاباتی خود را فقط بر روی این جایگاه‌ها نصب و از چسباندن این اقلام بر روی دیوارها، مبلمان شهری و روستایی و … جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا