فرماندار فیروزکوه:

۱۴۵ برنامه برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد

فرماندار فیروزکوه گفت: با هدف مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات ۱۱ اسفند تاکنون ۱۴۵ برنامه با عنوان رواق دوازدهم در این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، محمد حیدری منش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه برای ایجاد مشارکت حداکثری و حضور آحاد مردم در عرصه انتخابات از چند ماه گذشته در مناطق و بین قشرهای مختلف برگزار شده است.

وی افزود: سخنرانانی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای جهاد تبیین دعوت و برای شهروندان سخنرانی کردند.

فرماندار شهرستان فیروز کوه ادامه داد: نشست‌های رواق دوازدهم برای اصناف، کارگران، دستگاه‍‌های اداری، هنرمندان، ورزشکاران و دیگر قشرهای شهرستان برگزار شده است.

حیدری منش خاطرنشان کرد: رواق دوازدهم ویژه شهرستان فیروزکوه است در فرهنگ ایرانیان رواق به عنوان سرپناه و مسیری برای رسیدن به مکانی مقدس به کار برده می‌شود و این عنوان را برای انتخابات که وظیفه شرعی و مقدس مردم است انتخاب کردیم که با استقبال خوبی در بین مردم شهرستان روبرو شد.

این مسئول گفت: برنامه‌های رواق دوازدهم تا قبل از آغاز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات ادامه دارد و هدف این است در همه جمع‌های شهرستان نشست‌های تبیینی را به صورت مستمر با هدف افزایش مشارکت شهروندان در انتخابات برگزار کنیم.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا