تجلیل مقام شهید و قدردانی از صبوری خانواده شهدا

مسولان شهرستان‌های شمال شرق استان تهران برای قدردانی از صبوری خانواده شهدا به دیدار این خانواده‌ها رفتند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای شمال شرق استان تهران؛ سالروز وفات حضرت ام البنین (س), شهادت سید رضی موسوی و همینچنین نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مسولان شهرستان‌های شمال شرق استان تهران را بر آن داشت که برای تجلیل مقام شهید و قدردانی از صبوری خانواده شهدا به دیدار این خانواده‌ها بروند.

در دماوند و در روستای آینه ورزان؛ یادواره شهدای این روستا برگزار شد. این مراسم به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید این روستا در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله با حضور خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولین برگزار شد. تشییع شهید گمنام،تجلیل از شهید سید رضی موسوی وحاج قاسمء سلیمانی، تجلیل از خانواده‌های شهدا و عزاداری وفات حضرت ام البنین از برنامه‌های این مراسم بود.
در فیروزکوه هم در آستانه شهادت سردار دل‌ها و همزمان با دهه بصیرت،یادواره شهدای جبهه مقاومت با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مسئولان در مسجد امام حسین (ع)  این شهرستان برگزار شد.

مسولان ادارات رودهن هم به همین مناسبت به منزل پدر شهید سهراب مرتضایی رفتند و از صبر و مقاومت خانواده و جایگاه شهدا تجلیل کردند. مسولان اداره ورزش و جوانان رودهن، کارمندان سپاه، کلانتری و دادگستری رودهن، رییس هیئت پرورش اندام و مسئول امور هیئت‌های ورزشی رودهن در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا