تداوم آماده‌باش ستاد مدیریت بحران فیروزکوه / محورهای مواصلاتی فیروزکوه باز است

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در فیروزکوه ادامه دارد و محورهای مواصلاتی فیروزکوه باز می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: بر اساس هشدار نارنجی سازمان هواشناسی استان تهران و تأکیدات ستاد مدیریت بحران استان تهران در شهرستان فیروزکوه و جاده‌های مواصلاتی منطقه، تمهیدات مناسب پیرامون بارش برف اعمال شد و اطلاع‌رسانی لازم از بارش‌هایی که از نیمه شب گذشته آغاز شد و تا انتهای هفته ادامه داد، صورت گرفت.

وی تأکید کرد: از هموطنان عزیز درخواست داریم از سفرهای غیرضرور‌ خودداری کنند؛ در حال حاضر اکیپ‌های راهداری و مجموعه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان همانند هلال احمر و مجموعه‌های امدادی در آماده باش کامل هستند تا در پی بارش برف و باران مشکلی برای شهروندان عزیز ایجاد نشود.

حیدری‌منش گفت: شهرداری‌های ارجمند و فیروزکوه ذخیره مناسبی از بابت نمک‌پاشی دارند و تجهیزات نیز آماده بکار است که در حوزه شهری مشکلی برای شهروندان نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه از نیمه شب گذشته بحث بارش در محورهای مواصلاتی در شهر فیروزکوه آغاز شده با تلاش اکیپ‌های راهداری همه مسیرهای مواصلاتی شهرستان باز است و تردد در آن جریان دارد؛ محورهای روستایی نیز به جهت عبور و مرور مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا