تردد در محورهای مواصلاتی فیروزکوه جریان دارد / تداوم آماده‌باش ستاد مدیریت بحران فیروزکوه

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در فیروزکوه ادامه دارد و تمامی محورهای مواصلاتی در این شهرستان باز هستند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه، با تأکید بر تداوم آماده باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: با عنایت به آغاز بارش برف در شب گذشته و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی در شهرستان فیروزکوه، دستگاه های اداری در قالب ستاد مدیریت بحران شهرستان به حالت آماده باش درآمده و خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به آماده باش دستگاه های خدمت رسان به منظور اسکان مسافران، افزود: با تلاش عوامل راهداری و دستگاه‌های مختلف شهرستان بحمدالله در شب گذشته و روز جاری انسداد مسیری در شهرستان نداشتیم و تمام راه‌های مواصلاتی مستمر بازگشایی شده و تردد جریان دارد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: تلاش شده از تجهیزات دستگاه‌های مختلف اعم از جهاد کشاورزی، اداره آبفا، بنیاد مسکن و غیره کمک به راهداری انجام شود که تردد در جاده‌ها وجود داشته باشد؛ این امر موجب شد با بارش مداوم از شب گذشته انسداد مسیر را شاهد نباشیم.

حیدری منش تأکید کرد: در مسیرهای روستایی شهرستان تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و حتماً کاربران مسیر جاده ای نسبت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و مواردی که در مسیرهای صعب العبور به رانندگان کمک می کند توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا