تصویب طرح پیشگیری از آسیب‌ها پس از زلزله احتمالی در شورای پدافند غیرعامل فیروزکوه

طرح پیشگیری از آسیب‌ها پس از زلزله احتمالی برای اولین بار در شهرستان فیروزکوه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان به صورت مشترک با جلسه ستاد مدیریت بحران بحث و بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران مشترک با شورای پدافند غیرعامل شهرستان اظهار کرد: امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان فیروزکوه پیرامون موضوع مهم مدیریت بحران پس از زلزله احتمالی بحث و بررسی لازم صورت گرفت؛ این موضوع از مدت‌ها قبل در دستور کار شورای پدافند غیرعامل شهرستان بود و در جلسه‌ای که امروز به طور مشترک با ستاد مدیریت بحران برگزار شد، کلیت این طرح مورد تصویب قرار گرفت.

وی اشاره داشت: در این جلسه مقرر شد در شورای پدافند غیرعامل شهرستان در خصوص نقش هر دستگاه و تمهیدات لازم در خصوص میزان مشارکت هر دستگاه در زلزله احتمالی اندیشیده شود و اقدامات لازم برای هر دستگاه تعیین شود.

 فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف طرح این است که پس از وقوع بحران، دستگاه‌ها دچار تشتت نظرات نشوند و این طرح برای اولین بار در شهرستان فیروزکوه توسط شورای پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی شده که می‌توانیم به عنوان طرحی برای پیشگیری از آسیب‌های پس از زلزله از آن استفاده کنیم.

این جلسه در روز شنبه نهم دی ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا