توسعه تولید در شهرستان فیروزکوه طی یکسال گذشته / احیا و راه‌اندازی ۱۷ واحدی تولیدی در فیروزکوه

بازدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی مشکلات و موانع شرکت‌ها و واحدهای تولیدی سطح شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، دکتر محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در بازدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: جلسات ستاد تسهیل شهرستان فیروزکوه به فراخور موضوع به صورت مستمر برگزار می‌شود که مسائل صنعتگران شهرستان طرح و بررسی می‌شود و برخی مسائل به ستاد تسهیل استان ارجاع می‌شود که با رویکرد خوب استاندار تهران در حمایت از تولید، نتایج مطلوبی حاصل شده است.

وی همچنین افزود: در شهرستان فیروزکوه تلاش ما این است حتی‌الامکان موانع مجموعه‌های مختلف تولیدی برداشته شود و همکاری دستگاه قضایی با مجموعه ستاد تسهیل موجب شد که در حوزه‌های قضایی مسئله‌ای برای تولیدکنندگان ایجاد نشود و همین امر سبب شد شاهد توسعه تولید در شهرستان فیروزکوه در یکسال گذشته باشیم.

 فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به راه‌اندازی و احیای واحدهای تولیدی راکد در شهرستان، بیان کرد: ۱۷ واحد صنعتی، تولیدی، دام و طیور در سطح شهرستان احیا شد؛ این واحدها با حمایت ستاد تسهیل و دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشتند که این واحدها زمینه توسعه و افزایش اشتغال را در شهرستان فراهم نمود.

 حیدری‌منش خاطرنشان کرد: در ستاد تسهیل درخصوص شرکت‌هایی که وقفه در تولید داشتند بحث و بررسی صورت گرفت و برخی مسائل قضائی از سوی ریاست دادگستری شهرستان پیگیری و مقرر شد حمایت‌های لازم از صاحبان صنایع در حوزه قضایی انجام شود.

وی همچنین با تأکید بر تأمین سوخت و سوخت جایگزین برخی واحدهای تولیدی و صنایع شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: در این خصوص با توجه به دغدغه تولیدکنندگان و نگاهی که در شهرستان وجود دارد، مقرر گردید اقدامات لازم در راستای تأمین سوخت جایگزین مجموعه‌های صنعتی انجام شود؛ در تأمین سوخت مسئله محیط زیستی و دغدغه صاحبان صنایع مدنظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا