فرآیند شمارش آرا در فیروزکوه در حال انجام است / فرد منتخب توسط ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد

فرآیند شمارش آرا در فیروزکوه در حال انجام می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با حضور مردم ولایتمدار شهرستان فیروزکوه، حماسه‌ای در یازدهم اسفندماه خلق شد و برگ زرینی در تاریخ این شهرستان رقم خورد.

وی افزود: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مردم دوباره بر سر عهد و پیمانشان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و حضورشان را بار دیگر در این صحنه ثبت کردند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات تأکید کرد: آمار مشارکت مردم فیروزکوه در پای صندوق‌های رأی از انتخابات دوره قبلی مجلس شورای اسلامی بیشتر بوده است.

حیدری منش اظهار داشت: امروز فرآیند انتخابات با حضور بیش از دو هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، خدماتی و انتظامی انجام شد و کلیه مراحل انجام انتخابات برای استعلام افراد رأی دهنده به صورت برخط انجام گرفت و در همه ۵۱ شعبه ای که در سطح شهرستان داشتیم، دستگاه های احراز هویت به صورت برخط و مستمر، خدمات لازم را برای ارزیابی وضعیت حضور رأی دهندگان در سطح شعب انجام دادند.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: نتایج آرا و جمع بندی آرا، برای معرفی فرد منتخب توسط ستاد انتخابات کشور در وزارت کشور اعلام خواهد شد و امیدواریم که هر چه در نتیجه این انتخابات رقم میخورد بار دیگر تأییدی بر حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی باشد و مایه مباهات و سرافرازی مردم این سرزمین باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا