لزوم آسیب‌شناسی مراسم اعتکاف سال‌های گذشته در فیروزکوه

حجت‌الاسلام حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در اولین جلسه برنامه‌ریزی مراسم اعتکاف در سال ۱۴۰۲ بر ضرورت آسیب‌شناسی مراسم اعتکاف سال‌های گذشته تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، حجت‌الاسلام حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در اولین جلسه برنامه‌ریزی اعتکاف سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: در مراسم اعتکاف باید روشنگری و تبیین در خصوص انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اولویت باشد.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌شناسی اعتکاف سال‌های گذشته، بیان کرد: ضرورت دارد مراسم اعتکاف سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شود تا نواقص و مشکلات در اجرای این مراسم مشخص گردد و برای اعتکاف‌های آتی از جمله اعتکاف سال ۱۴۰۲ سعی شود این مشکلات برطرف گردد یا به حداقل برسد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خصوص مکان برگزاری مراسم اعتکاف اشاره داشت: مکان‌هایی که در سال‌های گذشته برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شد مناسب و خوب به نظر می‌رسد؛ جداسازی اعتکاف دانش‌آموزی از سایر اقشار قدری سخت و مشکل خواهد بود ولی برنامه‌ریزی در جهت برگزاری مراسم اعتکاف بانوان و آقایان در مکان‌های جداگانه باید انجام گیرد.

 حجت‌الاسلام حیدری همچنین تأکید کرد: در خصوص برنامه‌های این مراسم باید کارگروهی برای بررسی پیشنهادات در خصوص برنامه‌های فرهنگی در اعتکاف تعیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا