رئیس هیئت نظارت انتخابات فیروزکوه:

نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود زحمات نظام را زیر سئوال نبرند/ جلوگیری از تهمت‌ها و اهانت‌ها مد نظر قرار گیرد

رئیس هیئت نظارت انتخابات فیروزکوه با بیان اینکه نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود زحمات نظام را زیر سئوال نبرند، گفت: جلوگیری از تهمت‌ها و اهانت‌ها مد نظر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌الاسلام شجاع، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه در جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نماینده نامزدها سر صندوق‌های رای باید توجیه بوده و در بحث انتخابات دخالت نکنند.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی هفت توصیه در خصوص بحث انتخابات داشتند که یکی از این موارد مربوط به نامزدهاست که در این خصوص تاکید داشتند که افرادی که در میدان انتخابات حضور دارند، بددهنی، توهین، سیاه نمایی و … نکنند.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه گفت: اگر نامزدی بگوید که در طول ۴۵ سال گذشته کاری انجام نشده، واقعاً بی‌انصافی است و زحمات نظام را زیر سوال می‌برد.

شجاع ادامه داد: در بحث فضای مجازی، جلوگیری از تهمت‌ها و اهانت‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شواهد حاکی از دغدغه مردم در خصوص سلامت انتخابات است، رهبر معظم انقلاب در طول این مدت سلامت انتخابات را تاکید کردند، ما نیز در طول ۱۸ سال خدمت در منطقه دماوند و فیروزکوه در بحث انتخابات ناسلامتی ندیدیم و اگر موضوعی وجود داشت، از ناحیه برخی کاندیداها بوده که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد و همه برادرانه حضور حداکثری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا