افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی بخش ارجمند / پایان انتظار ۱۸ ساله اهالی بخش ارجمند و بهره برداری از پایگاه اورژانس

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش ارجمند دماوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر، ۱۳ پروژه عمرانی و خدماتی بخش ارجمند فیروزکوه و اورژانس شهدای بخش ارجمند با حضور محمد حیدری‌منش‌، فرماندار فیروزکوه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بخشدار ارجمند، رئیس اورژانس شمال شرق تهران و جمعی از مدیران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی و مردم بخش ارجمند افتتاح شد.

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز در ایام‌الله دهه فجر شاهد افتتاح پایگاه اورژانس بخش ارجمند هستیم که با افتتاح این پایگاه، انتظار ۱۸ ساله اهالی بخش برای راه اندازی اورژانس به نتیجه رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این پایگاه با همکاری اورژانس تهران و بخشداری، تعاملی که بین اهالی شریف این بخش خصوصاً اهالی روستای وشتان و شهروندان شهر ارجمند شده افتتاح گردید.

 حیدری‌منش تاکید کرد: بر اساس نگاه دولت که پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد را باید راه‌اندازی کرد، این پروژه انجام شد و دغدغه اهالی بخش ارجمند در این حوزه برطرف گردید.

 فرماندار فیروزکوه با اشاره به پروژه‌های افتتاح‌شده در بخش ارجمند، بیان کرد: در بخش ارجمند ۱۳ پروژه در ایام‌الله دهه فجر افتتاح شده که غالب این پروژه‌ها در راستای عمران و آبادانی روستاها، خدمات‌رسانی عمومی و بهبود فضای بخش ارجمند بود که در حوزه کشاورزی، آبفا، راه‌های روستایی اقدامات مناسبی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا