انگیزه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با جنایات صهیونیست‌ها امسال بیشتر از گذشته است

فرماندار فیروزکوه از همه اقشار مردم متدین و انقلابی این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اعلام نفرت از استکبار و آمریکا و صهیونیست‌ها، پیام صریح حمایت از مظلوم و خداقوت به قهرمانان مقاوم فلسطین را هم دارد.

وی گفت: بار دیگر رژیم تروریست اسرائیل با به شهادت رساندن سرداران سپاه و مستشاران نظامی چهره خبیث و کریه خود را به نمایش گذاشت و بیش از پیش خود را در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان رسوا کرد.

حیدری‌منش اظهار داشت: ظلم و تجاوز و درنده خویی صهیونیست‌‌ها با چراغ سبز آمریکا روز به روز شدیدتر می‌شود اما در مقابل، دلیرمردان و شیرزنان روزه داری هستند که خانه بر سرشان آوار می‌شود و عزیزانشان به شهادت می‌رسند ولی تسلیم ظلم نمی‌شوند.

وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، میعادگاه مردم آزاده و عدالت‌خواه در سراسر جهان و حاوی پیام حمایت از مظلوم و انزجار از همه ظالمان و متجاوزان و مستکبران است.

محمد حیدری‌منش از تمام مردم شریف و انقلابی شهرستان فیروزکوه دعوت کرد تا در تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان سرافراز، امام راحل‌(ره) و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا