بررسی وضعیت انشعابات واگذار شده در روستاهای فیروزکوه

وضعیت انشعابات واگذار شده در روستاهای فیروزکوه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه در نشست کارگروه ساماندهی ساخت و ساز شهرستان که با حضور دکتر مظفری دادستان شهرستان، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار ارجمند و دیگر اعضا در فرمانداری تشکیل شد؛ با اشاره به اقدام غرور و امنیت آفرین سپاه پاسداران در برخورد قاطع با رژیم جنایتکار اسرائیل گفت‌: این برخورد مقتدرانه، قدرت بی‌بدیل موشکی و نظامی ایران را برای جهانیان آشکارتر ساخت و هیمنه پوشالی دشمنان را در هم کوبید.

حیدری منش در این نشست با تاکید بر نظارت دستگاه‌های مرتبط بر ساخت و ساز‌ها در سطح شهرها و روستاهای شهرستان افزود: در هفته گذشته در معیت دادستان محترم شهرستان وضعیت ساخت و سازهای چند روستا بررسی شد و این هفته هم بنا داریم تا در قالب ستاد ساماندهی ساخت و ساز از روستاهای پیگیری بازدید نماییم.

وی گفت: این بررسی‌ها با هدف ساماندهی ساخت و ساز‌ها و تعیین وضعیت ساخت و سازهای غیر‌مجاز در معیت اعضای ستاد انجام می‌شود.

همچنین دادستان فیروزکوه در این جلسه تاکید کرد: اگر در این بازدیدها ضمن بررسی وضعیت ساخت و سازها، انشعابات خلاف قاعده و ساخت و ساز خارج بافت بدون مجوز مدنظر قرار می‌گیرد و با هر دستگاهی که در این موضوع قصور داشته باشد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا