هماهنگی و برنامه‌ریزی برای جشن‌های دهه کرامت در فیروزکوه

جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت فیروزکوه با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار فیروزکوه و دیگر مسئولان ذیربط در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه با عنایت به فرا رسیدن دهه کرامت پس از تشریح سند مشترک فعالیت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی جشن‌های دهه کرامت و تأکید بر اهمیت هر چه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این جشن‌ها خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های عضو این شورا در جهت گرامی داشت این ایام شد.

 فرماندار فیروزکوه بیان کرد؛ دهه کرامت زمینه گسترده معنوی برای کارهای محتوایی و تبیینی و کسب معارف از اهل بیت‌(ع) و رسیدن به حیات طیبه است.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرستان گفت: ویژه برنامه‌های این دهه می‌تواند فرصت مناسبی برای ارائه آموزه‌های معنوی و سیره اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه برای جوانان باشد.

وی عنوان کرد: مردمی‌سازی مراسم و برنامه‌ها خیلی مهم است و برنامه‌های معرفتی و جذاب و نوین، فضاسازی شهری و روستایی متناسب با دهه کرامت و برگزاری جشن‌های شاد از جمله برنامه‌هایی باشد که در این دهه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا