بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ارتباط با حلقه‌های میانی برای تولید محتوای فرهنگی و هنری در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با ایجاد ظرفیت‌هایی برای ارتباط با حلقه میانی که در حوزه تولید محتوای فرهنگی و هنری فعالیت دارند می‌توانند با بهره‌برداری از فناوری روز و ظرفیت‌های رسانه‌ای که وجود دارد بسیار ارزشمند و اثر بخش باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، در نشست شورای فرهنگ عمومی که به ریاست امام جمعه و با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه، علی فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اسماعیل اسفندیار معاون مدیر کل هماهنگی امور استان وزارت فرهنگ و ارشاد رئیس دادگستری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اعضای این شورا و جمعی از هنرمندان در سالن جلسات شهدای این شهرستان برگزار شد در حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران حسین تکین بعنوان رئیس جدید این اداره در فیروزکوه معرفی و از زحمات حسینی رئیس اسبق این اداره تقدیر شد.

فرماندار فیروزکوه در این مراسم گفت: این شهر بواسطه ویژگی‌های برجسته فرهنگی در سطح کشور دارای افراد برجسته و مفاخر گرانقدری در فرهنگ و ادب بوده است همانند استاد امیری فیروزکوهی و شیخ علی‌بابا عالم فیروزکوهی که در عصر خود منشأ آثار فراوانی بوده آمد.

محمد حیدری‌منش افزود: امروزه هم هنرمندان عزیز این شهرستان که فعالیت فاخر فرهنگی و هنری انجام می‌دهند تا در حوزه فضای فرهنگی کشور دارای سهم و نقش باشند و فضای فرهنگی شهرستان در حوزه اقدامات خودشان مورد تاثیر قرار دهند.

وی گفت: این شهرستان با تقدیم ۴۸۲ شهید همواره در مسیر انقلاب گام برداشته و در بزنگاه‌های مختلف انقلاب پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه گفت: ما در شهرستان جاذبه‌های متعدد گردشگری و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی همانند بقاء متبرکه امامزاده‌های عظیم الشان و به خصوص آستان واجب التعظیم امامزاده اسماعیل را در سطح شهرستان داریم که لازم است از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری کرد.

حیدری‌منش گفت: امروزه که استکبار برای آسیب زدن به درخت فرهنگی کشور کمر بسته، آن درختی که نهال آن از پیروزی انقلاب کشور کاشته شد و امروز انقدر این درخت تنومند شده که میوه‌های آن در نقاط مختلف دنیا قابل چیدن است و تصریح می‌شود امروز کسانی که هوای آزادگی دارند از نظام جمهوری اسلامی تأسی می‌کنند و دانشجویانی که در نظام استکباری آمریکا هستند خواهان آزادی می‌باشند آرمان‌های انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

وی افزود: امید است با همین ظرفیت فرهنگی و سرمایه‌ها با مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تحولاتی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا