توزیع روزانه کالاهای اساسی مردم در ایام عید نوروز در شهرستان فیروزکوه

کالاهای اساسی در ایام عید نوروز به طور روزانه بین مردم شهرستان فیروزکوه توزیع می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص توزیع کالای اساسی تنظیم بازار برای ایام نوروز در شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیاز مردم در این ایام بیشتر از سایر ایام سال است، با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی بین مسئولان تلاش می‌شود آرامش و اطمینان لازم برای شهروندان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در این خصوص نقاط مختلفی برای توزیع میوه شب عید و دیگر کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است، میوه و اقلام اساسی به میزان کافی درنظر گرفته شده و به صورت روزانه در سطح شهرستان فیروزکوه توزیع خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار فیروزکوه گفت: ۱۰ تن برنج هندی، ۱۰ تن شکر، ۷ تن مرغ منجمد، ۴ تن سیب زرد و قرمز و ۱۱۵ کیلو خرما به نرخ مصوب در جایگاه های توزیع کالاهای اساسی برای ایام نوروز عرضه می شود، همچین روزانه ٣ تن مرغ گرم نیز جهت توزیع در ایام عید نوروز در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به اهمیت نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم بیان کرد: در همین خصوص گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان فیروزکوه با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، بسیج اصناف، دامپزشکی، اماکن و نیروی انتظامی به صورت مرتب از ابتدای اسفند فعال شده و تا پایان عید نوروز ادامه خواهد داشت.

حیدری‌منش افزود: مردم می‌توانند گزارش تخلفات صنفی را به بازرسان اتاق اصناف شهرستان فیروزکوه گزارش و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا