در نخستین نشست شورای عفاف و حجاب فیروزکوه مطرح شد؛

عزم جدی دستگاه‌های اجرایی و مرتبط شهرستان در پیگیری و اجرای مصوبات این کارگروه در سال جدید

کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی و صیانت از حقوق شهروندی فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فیروزکوه در نخستین نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان با بیان این مطلب گفت: دستگاه‌های فرهنگی از جهت تولید محتوا، آموزش و برگزاری برنامه‌های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب و هم دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل موضوعات مرتبط با این مقوله مانند اصناف با کنترل واحدهای عرضه کننده پوشاک مناسب و همچنین مراکز اقامتی و بومگردی نقش مهمی را بر عهده دارند.

مهدی سالاریه افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در مناطق گردشگری و آموزش و پرورش با برنامه‌های اغنایی برای دانش آموزان و خانواده‌ها و دانشگاه‌ها باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: خوشبختانه با برنامه‌های جذاب و متنوعی که در سال گذشته در سطح شهرستان برگزار کردیم در رابطه با موضوعات حجاب و عفاف با کمترین چالش ها نسبت به سایر نقاط کشور مواجه بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری فیروزکوه تاکید کرد: با توجه به فصل تابستان و ورود گردشگران به شهرستان، با همدلی و عزمی که در بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد کمترین چالش‌ها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا