حمايت از راه‌ اندازی سكو تخصصی پوشش اسلامی در شهرستان فيروزكوه

جلسه حمايت از راه‌اندازی سكو تخصص پوشش اسلامی در شهرستان فيروزكوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، جلسه حمايت از راه‌اندازی سكو تخصصی پوشش اسلامی در شهرستان در فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

در اين جلسه ضمن دعوت از كليه توليدكنندگان و عرضه‌كنندگان پوشاك زنانه و پوشاك اسلامی عفاف و حجاب در سطح شهرستان فيروزكوه و مقرر شد از توليدكنندگان پوشاك عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های دولتی اداره صنعت معدن و تجارت، اداره كار و بسيج سازندگی حمايت به عمل آيد.

مهدی سالاریه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه در این رابطه اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که تخفيف مالياتی برای اين توليدكنندگان و عرضه‌كنندگان پوشاك حجاب در نظر گرفته شود و در خصوص عرضه پوشاك نامناسب تذكرات لازم داده شد و تأكيد گرديد كه توليدكنندگان و عرضه‌كنندگان از توليد و عرضه پوشاکی كه با فرهنگ ايرانی و اسلامی مغايرت دارند خودداری كنند.

سالاریه بیان داشت: در ادامه جلسه مقرر شد كارگروهی متشكل از ادارات سمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای به انواع مد و طراحی‌ها دوخت لباس زنانه در شهرستان نظارت داشته باشند و مراكزی كه می توانند مدل‌های پوشش اسلامی را مطابق سليقه جوانان و نوجوانان طراحی و عرضه نمايند مورد حمایت و تشويق بيشتر قرار بگيرند و كارگروه تخصصي مد و لباس به عنوان مرجع طراحی دوخت راه اندازی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا