معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه

رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران مجتبی صدیق دماوندی بعنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه فیروزکوه معرفی شد.

این مراسم که با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه، میر کریمی مدیر کل، معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد از زحمات حجت الاسلام گوهری رئیس اسبق این اداره تقدیر شد.

* اوقاف سه وظیفه مهم شامل مدیریت مالی موقوفات، مدیریت کارآمد منابع، طرح و برنامه‌ریزی را برعهده دارد

محمد حیدری‌منش در مراسم معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه با بیان اینکه نیروی انسانی مؤمن و متعهد مهمترین سرمایه انسانی هر دستگاهی است، گفت: حکمرانی و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی چیزی جز بار امانت نیست.

وی با بیان اینکه وقف پایگاه عمیق عقیدتی و دینی بوده که امانت الهی در دست مجموعه اوقاف است، گفت: اوقاف سه وظیفه مهم شامل مدیریت مالی موقوفات، مدیریت کارآمد منابع، طرح و برنامه‌ریزی را برعهده دارد که باید بر مبنای توجه به طرح آمایش سرزمینی، نیازهای منطقه و مطابقت با نیات واقفین باشد.

حیدری‌منش با تاکید بر اینکه اعتماد ملی بزرگترین سرمایه اوقاف است که باید پاس داشته شود، گفت: اوقاف به عنوان پایگاه مردمی و دینی می‌تواند در راستای اجرای نیات واقفین در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا