نابودی رژيم اشغالگر قدس به يك باور عمومی در جهان تبديل شده است

فرماندار فیروزکوه در جمع روزه داران و راهپیمایان این شهرستان گفت: هنر انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن آرمان رهايی قدس شريف و آزادی سرزمين فلسطين بوده است، كه اعلام روز قدس از سوی حضرت امام و اهتمام به تشکیل و حمایت از جبهه مقاومت از سوی مقام معظم رهبری آن را عملی كرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ️محمد حیدری‌منش افزود: اسرایيل به پشتوانه حمايت امريكا و غرب، جنگ را آغاز كرد ولی امروز ماهیت آن آشكار شده است و از نتيجه اين رويكرد، پيدايش نسل جديدی از مبارزان فلسطينی در درون سرزمين‌های اشغالی و شكل‌گيری گروه‌های مسلح فلسطينی همانند حماس و جهاد اسلامی تا رويكرد مقاومت برای آزادی سرزمين فلسطين است.

وی تصریح کرد: حدود شش ماه از جنگ غزه می گذرد و علی رغم جنايات متعدد صهيونيست‌ها، به هيچ يك از اهداف اعلامی خود نرسيده‌اند و اين بستر استراتژيك، قدرت تصميم‌گيری را از آنها سلب نموده است.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرکنسولگری ایران در دمشق گفت: در رابطه با شهادت شهيد زاهدی و شش نفر از مستشاران نظامی، كه اسرایيل رسما مسئولیت آن را به عهده نگرفته است، چند نكته مهم است؛ اول آنکه پس از ضربه سختی كه در طوفان الاقصی متحمل شد و در جنگ غزه به اهداف خود دست نیافت، با عدم رسيدن به اهداف، به فرافكنی و خط ترور دست زده اند، كه در تاريخ اين رژيم جعلی سابقه‌دار بوده است.

حیدری‌منش افزود: نکته دوم اینست که اسراییل در جنایت کنسولگری ايران، هدف هزینه تراشی برای مقاومت را داشته است و در صدد جبران ضربات چند ماهه بوده است.

وی تاکید کرد: با اين كه امريكا اعلام نمود كه در حمله سيزده فروردين نقشی نداشته است، ولی بايد توجه نمود كه ضربات سختی از مقاومت دريافت نموده است، كه نمونه آن حمله خونين در بهمن سال گذشته است.

فرماندار فیروزکوه گفت: هزينه شهادت فرماندهان و مهره‌های کلیدی سپاه، خسارت سختی محسوب می‌شود ولی اين اقدامات خللی در مقاومت ايجاد نخواهد كرد و مقاومت به منزله یک آرمان هدفمند در سطح منطقه، جایگاه خود را یافته و ناکامی اسراییل را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا