چهارمین یادواره شهدای روستای شادمهن برگزار شد

چهارمین یادواره شهدای روستای شادمهن در حسینیه روستای شادمهن شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، چهارمین یادواره شهدای روستای شادمهن پنجشنبه ۲۸ تیر ماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای شادمهن شهرستان فیروزکوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

گفتنی است این مراسم با سخنرانی سردار علی اکبر نژاد از فرماندهان دفاع مقدس و مداحی و سخنرانی فرماندار شهرستان فیروزکوه همراه بود.

در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، مهدی سالاریه معاون سیاسی فرمانداری، سرهنگ رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، اسماعیل پور بخشدار ارجمند و جمعی از مسئولان شهرستان، بسیجیان و مردم ولایتمدار فیروزکوه حضور داشتند.

وابستگی به فرهنگ شهدا از محور های اصلی توسعه فرهنگی فیروزکوه است

فرماندار فیروزکوه در چهارمین یادواره شهدای روستای شادمهن این شهرستان گفت: فیروزکوه با تقدیم ۴۸۲ شهید در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که همواره پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده است.

حیدری منش افزود: امروز بواسطه این خون های ارزشمند ، ما توفیق خدمت رسانی به مردم را داریم و حصول نتیجه آن را هم مرهون دعای خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

وی افزود: مشارکت بالای مردم فیروزکوه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانگر این موضوع ست که مردم ما به شهدا تأسی کرده و علاوه بر تقدیم فرزندان خود، برای پاسداری و ادامه راه انقلاب هم نقش اثر گذاری دارند.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: ملت شریف ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر برنامه‌ريزی های دشمن، ایستاده اند و فرمایش شهید سلیمانی که ما ملت امام حسین هستیم مصداق همین امر است.

حیدری منش افزود: دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نيز در اولين تماس تلفنی دیپلماتیک با رهبر شیعیان لبنان سيدحسن نصرالله گفتگو نمودند و بر تقويت جبهه مقاومت تاكيد ورزيدند و با این رویکرد محاسبات دشمنان انقلاب آشفته شد.

حمایت از راه شهدا و آرمان خواهی در مسیر جبهه مقاومت در اذهان مردم، نهادينه شده است و مسير پيشروی به سوی تمدن نوين اسلامی با رشادت شهدای انقلاب و مدافعان حرم هموارتر شده و با تغيير دولت‌ها اين مسير متوقف نخواهد شد.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به کنگره ١٢٠٠٠ شهید استان تهران افزود در روز چهارم مرداد اجلاسیه پایانی این کنگره با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایتمدار استان تهران به همت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا